واحد تحقیقات و توسعه

 

شرکت نیرو صنعت به عنوان یک شرکت مشاوره مهندسی و پیمانکار مبتنی بر دانش  مهندسی در حوزه های مختلف برق، انرژی، فرایند و تاسیسات (برق و مکانیک)، برای گسترش هرچه بیشتر و موثر­تر اهداف کلان خود، واحد تحقیقات و توسعه (R&D) را از ابتدای سال 1392 ایجاد کرده  است.

در این واحد، طیف وسیعی از مطالعات، عمدتا مربوط به علوم مهندسی برق، مکانیک، آب و انرژی، و حوزه های درگیر با آن در صنایع مختلف، براساس تعریف پروژه های تحقیقاتی-مهندسی در راستای حل مشکلات صنعت در آن زمینه،  انجام می گیرد.

به علاوه، بخش دیگر وظایف این واحد، آموزش می باشد، آموزش داخلی مربوط به پرسنل دفتری و مهندسی برای برآوردن نیازهای آنها یکی از اصول اولیه عملکرد سیستماتیک در این شرکت است. همچنین این واحد گروه های تخصصی مختلف واحد تحقیقات  در زمینه های کاری خود تشکیل داده است. در هریک از این گروه ها، نیروهایی با سوابق مهندسی و علمی مشخص در راستای اهداف دیده شده در واحد R&D بکار گرفته شده­اند.

نهایتا واحد تحقیقات و توسعه با شعار "یک کار خوب- یک کار تیمی" مصمم بر حل عملی مشکلات صنایع بر اساس تلفیق فرایندهای علمی و مهندسی در قالب تیم های تخصصی علمی و اجرایی مربوطه می باشد.

 

 تحقیقات صنعتی

 کارگروه های تخصصی

 نسل سوم ارتباط صنعت و دانشگاه

انتشارت

اختراعات

محصولات ویژه

 ایده نو

 

 

 

 

 

چاپ ایمیل